Friday 16 November 2012

Pengalaman menggunakan habbatus sauda

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan,

Permulaan saya menggunakannya kerana ada masalah batuk-batuk dan selesema teruk yang tak pulih-pulih walaupun sudah lebih 2 minggu mengambil ubat doktor. oleh kerana tak tahan dengan batuk yang tak boleh berhenti, saya mengambil keputusanuntuk mencari multivitamin. singgah di farmasi berhampiran rumah dan terus mencari ubat yang boleh membantu menigkatkan imun sistem. ternampak botol habbatus sauda yng dijual dan pada masa tersebut agak berbelah bahagi antara multi vitamin dan habbatus sauda. oleh kerana harga habbatus sauda yang berpatutan, saya pun terus ingin mencubanya. terlintas pada cadangan kawan yang mengatakan habbatus sauda elok untuk kesihatan, oleh itu terus membelinya. setelah mengambil selama 2-3  hari terdapat perubahan yang ketara pada batuk dan selsema. dalam tempoh seminggu batuk dan selsema pun pulih. dari situ saya yakin habbatus sauda memang pilihan yang baik jika kita ingin mencari penawar berbagai penyakit.


Sekian...

2 comments:

  1. saya juga sedang mengambil habatus sauda untuk melawan penyakit BC

    ReplyDelete
  2. selamat mencuba.. insyaallah kalau kita yakin insyaalah akan sembuh... kita cuma berusaha tetapi penyembuhnya hanya Allah yang berikan..

    ReplyDelete